Δώρο ζωής


Το ταξίδι μου ένα ανοιξιάτικο δώρο της ζωής ξεχασμένο.
Μπαλάντα των γλυκών μου αισθήσεων, ελευθέρωσες 

τα δεσμά της αγάπης και μου πρότεινες 
τα πιο παράτολμα όνειρά σου..
Τώρα σ' ακολουθώ όπου μου ζητήσεις..


Στα νησιά του παραδείσου, στη βροχή των αστεριών.
Ανοίγοντας το βιβλίο της ψυχής σου παραδόθηκα 
με όλες μου τις αισθήσεις σ' αυτό το μαγικό άγγιγμα
που τόσα χρόνια αναζητούσα μέσα από νότες 

και μικρά παραμύθια..

Αν μια μέρα μοιάσεις του χειμώνα, ζεστό καλοκαίρι 
θα ντυθώ, να σε περιμένω ήλιε της βροχής μου
για να σου πω τα μυστικά της καρδιάς μου.



Μου αρκεί αυτή η γαλήνη που σκεπάζει το είναι μου.
Μου αρκεί που για εμένα είσαι εδώ 
και υπάρχεις._

                  
Εκδόθηκε το 2013. 
© Μαρία Πεπικίδου
 ISBN: 978-618-80612-0-0

  • Πληροφορίες απόκτησης του βιβλίου
  • Διαβαστε ενα αποσπασμα
  • Προλογος Βιβλίου